Kaaarrrrnnneeevvaaaaaal!!!

Har haft en lite minibloggpaus pga allt liv i stan ;)
Har gått på karnevalen i Nyköping 3 dagar i rad nu, sista dagen (igår) va nog roligast!


I Torsdags fanns typ ingenting att göra där.. Åkte en karusell med Glenn! Och Sandra och Jimmy åkte FreakOut, som jag skulle dö i om jag satte mig i den ;o
Det va inga stånd eller nånting i Torsdags så Fredagen var lite roligare!
Criusing med först Glenns bil och sen Jimmys med Sandra, Jimmy o Glenn. Åkte runt lite överallt, gick på stan och åkte karusell (a' Vi såg Carola mitt i ingenstans i stan också!
Jag köpte en väska, in need! Behövde verkligen en till skolstarten så fick bli en snygging för 100 spänn!
I Fredags blev det nästan repris på dagen innan men vi träffade Cia och Ramal och gick med dom ist o åkte massa skit.. Senare på kvällen kom MelodyClub dit och gjorde slutet av dagen och hela karnevalen skit bra!


Orka inte skriva långt alls så aa ni fick tre karnevalsdagar i väldigt snabba oformulerade meningar ;))






Kommentarer
Postat av: therese [theresestyle]

den karussellen är grym! :D

2011-08-07 @ 23:46:24
URL: http://theresestyle.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida