Kenza!!

Hej alla bloggläsare och typ "hatare" nu mera!
Som typ de flesta vet redan så filmade jag Kenza efter Tokio Hotel konserten i Sthlm igår. Hon fräste till lite men sa förlåt sen.. Och nu har hon skrivit förlåt t.o.m på sin blogg!
Jag kan säga att jag också har sagt förlåt, jag gjorde de på plats och jag har gjort de efteråt i kommentarerna, just so you know.. De typ är debatt om mej bland hennes kommentarer. Jag har inget emot det men jag vet ju själv att jag kanske inte skulle filmat.. Jag förstår Kenza fullt ut.. De är jobbigt när folk filmar och tar kort på en hela tiden! Så förlåt än en gång Kenza!

Nu, alla ni som gått in på min blogg genom Kenzas, kanske förstår att jag sagt förlåt!?

Okej, kram på er ;)




Kommentarer
Postat av: J

Ser inte meningen emd varför man ska filma.

Men skön blogg iaf.

2010-03-06 @ 01:30:51
URL: http://revoir.blogg.se/
Postat av: Emmelie

Hahaha, skit i det! Du får väl göra vafan du vill med din kamera :P Är man känd så får man väl ta att det finns folk som filmar.. Hade Gott!

2010-03-06 @ 15:11:14
URL: http://foxfire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida