10 +.. Känns som sommar?

Solen skiner och de är 10 + grader ute! Jag sitter inne i klänning just nu, och har solbrillorna på huvet.. Jag får en sommarkänsla i mej :) Det är fortfarande skit långt kvar till sommaren ju, alldelles för lång tid!
Det här är vell de närmaste man kan komma just nu? När de är massa snö ute fortfarande och allt.
Längtar till sommaren när man får va ute.. Va i solen, bada, chilla med kompisar å ba njuta.. VÄRME!

Om en vecka åker jag ju till Madeira och har de bra ja! Då hoppas jag på att få bli lite brun :)



Är det inte någon mer än jag som längtar efter sommarn!?
Kommentera (a'




Kommentarer
Postat av: Loris<33

Omg hur kan du säga det!? :O haha det e inte så vanligt att en blatte har blåa ögon ;O skit skumt lol ^^

2010-03-21 @ 14:26:46
URL: http://loriz.blogg.se/
Postat av: WC

Att döma från det jag sett i webbkameran så kommer du nog tyvärr få problem med att få färg.

2010-03-21 @ 23:25:39
URL: http://williamclemente.blogg.se/
Postat av: Anonym

Ja sommaren är bäst =) Fryser du nån gång så kan du ringa mig =) Din vän som är varm =)

2010-03-26 @ 22:10:21
Postat av: Ninja

Ja sommaren är bäst. Fryser du nån gång så kan du ringa mig =) Du vet vem jag är. Jag är din varma kompis =)

2010-03-26 @ 22:11:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida