För att jag har tråkigt...

SENASTE:
Personen du kramade?: ojj, tror de va min moster faktiskt :p
Personen du kysste?: Rickard såklart :)
Personen du tänkte på?: Felicia, snackar med henne på msn
Personen som sov i din säng?: Jag?
Personen du skrev med på msn?: Meh.. Felicia sa ja ju? ^^
Personen du var med?: Rickard
Djuret du köpte? Jag köpte..? Dessie<3
Maten du åt?: Bakad potatis med kyckling curry
Gången du spydde?: Några år sen! fem sex år sen kanske?
KOMPISAR:
En kompis du saknar: Alla <3
En kompis du älskar riktigt mycket: Matilda :)
VÄNNER
Din bästa kompis:
En kompis du glidit ifrån: Felicia :/
En kompis du kommit nära: Hannah typ, o några andra från lägret o fler.. ööh aa de blir fler om man tänker efter x)
RANDOM:
Stänger du av mobilen när du sover? ALDRIG :S
Biter du på naglarna? När jag har lust :D
Har du kysst en polis? öhmm..? xd
Har du någonting att dölja? Ja..
Kan du baka bröd? Tror de! Aldrig provat tror ja!
Vet du hur man frostar av en frys? ja...? tror de :D
KÄRLEK:
Har du en kille/tjej just nu? Ja! <3
Om ja, Älskar du han? ja klart :)
Hur länge har ni vart tsm?  en månad på söndag
Gillar du någon? ja...?
Har du haft många förhållanden? 5/6 stycken
Vad har du på dig nu? Svarta shorts o vitt linne
VEM:
vem fick du senast sms av? Lollo :)
vem tänker du på nu? Igen.. öhm Lollo efter som de va i förra frågan!
pratade du senast i telefon med? Lollo, igen xd
vems hus var du senast i? Min mosters.. elr mitt kanske?
vem önskar du var med dig nu? Dessie.. <3
vem i din skola går dig mest på nerverna? No idea :p
VAR:
var går du i skola? Nico
var är din telefon? Framför miiiig
var är din mamma? Går utanför... Oo
var sover du? Sover inte nu.. men i min säng annars :)
var handlar du mest? New Yorker! (a'
var fick du tag i tröjan du har på dig nu? Gina
vart åkte du senast bil? Hem??... Okej ööh Hacketorp elr Vikbolandet
var i ditt rum är du? Framför datorn kanske?.. IQ!
HAR DU NÅGONSIN:
sovit i en annan säng? Vafan!!? Ja??
hånglat på en bio? Naee
tyckt att din kusin är het? Neej xD
sovit naken? Ja?
målat om ditt rum? Ne.
dansat framför en spegel? ja..?
stulit pengar från en kompis? ne. inte va ja kommer ihåg
hoppat in i en bil med folk du just träffat? Ja.
varit i slagsmål? typ.
smugit ur ditt hus? tror de
haft känslor för någon som inte känt detsamma? Ja.
hånglat med en främling? Nej
älskar eller saknar någon nu? JA!
Frågorna blev inte lite jobbiga på slutet?..
SENASTE:
Personen du kramade? ojj, tror de va min moster faktiskt :p
Personen du kysste? Rickard såklart :)
Personen du tänkte på? Felicia, snackar med henne på msn
Personen som sov i din säng? Jag?
Personen du skrev med på msn? Meh.. Felicia sa ja ju? ^^
Personen du var med? Rickard
Djuret du köpte? Jag köpte..? Dessie<3
Maten du åt? Bakad potatis med kyckling curry
Gången du spydde? Några år sen! fem sex år sen kanske?

KOMPISAR:
En kompis du sakna: Alla <3
En kompis du älskar riktigt mycket: Matilda :)
VÄNNER:
Din bästa kompis: -
En kompis du glidit ifrån: Felicia :/
En kompis du kommit nära: Hannah typ, o några andra från lägret o fler.. ööh aa de blir fler om man tänker efter x)
RANDOM:
Stänger du av mobilen när du sover? ALDRIG :S
Biter du på naglarna? När jag har lust :D
Har du kysst en polis? öhmm..? xd
Har du någonting att dölja? Ja..
Kan du baka bröd? Tror de! Aldrig provat tror ja!
Vet du hur man frostar av en frys? ja...? tror de :D
KÄRLEK:
Har du en kille/tjej just nu? Ja! <3
Om ja, Älskar du han? ja klart :)
Hur länge har ni vart tsm?  en månad på söndag
Gillar du någon? ja...?
Har du haft många förhållanden? 5/6 stycken
Vad har du på dig nu? Svarta shorts o vitt linne
VEM:
vem fick du senast sms av? Lollo :)
vem tänker du på nu? Igen.. öhm Lollo eftersom de va i förra frågan!
pratade du senast i telefon med? Lollo, igen xd
vems hus var du senast i? Min mosters.. elr mitt kanske?
vem önskar du var med dig nu? Dessie.. <3
vem i din skola går dig mest på nerverna? No idea :p
VAR:
var går du i skola? Nico
var är din telefon? Framför miiiig
var är din mamma? Går utanför... Oo
var sover du? Sover inte nu.. men i min säng annars :)
var handlar du mest? New Yorker! (a'
var fick du tag i tröjan du har på dig nu? Gina
vart åkte du senast bil? Hem??... Okej ööh Hacketorp elr Vikbolandet
var i ditt rum är du? Framför datorn kanske?.. IQ!

HAR DU NÅGONSIN:
sovit i en annan säng? Vafan!!? Ja??
hånglat på en bio? Naee
tyckt att din kusin är het? Neej xD
sovit naken? Ja?
målat om ditt rum? Ne.
dansat framför en spegel? Ja?
stulit pengar från en kompis? ne. inte va ja kommer ihåg
hoppat in i en bil med folk du just träffat? Ja.
varit i slagsmål? typ.
smugit ur ditt hus? tror de
haft känslor för någon som inte känt detsamma? Ja.
hånglat med en främling? Nej
älskar eller saknar någon nu? JA!
Frågorna blev inte lite jobbiga på slutet?..



Kommentarer
Postat av: PHOTOS BY NATALIA.

godmorgon tösen, skönt med fredag?

Hur står det till? :D

2010-07-23 @ 11:05:00
URL: http://nataliasoder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida