- I love my GF (Gästinlägg)

Det finns många saker som jag kan säga om min flickvän Josefine.
För det första så är hon den underbaraste flickvännen man kan tänka sig.
Jag har aldrig varit så lycklig i hela mitt liv som denna tid tsm med henne.

Hon är helt klart det bästa i mitt liv, min livskraft, mitt allt!
Ända sedan den dag då hon kom in i mitt liv så har allt varit på topp!
Visst har det varit lite trassligt ibland, men det har verkligen inte varit ofta.

Hon lyser upp mitt liv, hon får mig att vara lycklig och må bra!
Jag kommer vara henne evigt tacksam för den lycka hon ger mig!

Jag älskar min Josefine Persson utav hela mitt hjärta <33


Inlägg skrivet av Rickard Markström.



Kommentarer
Postat av: sandra

sv: okej härligt! :)

jo jag mår braj ga med:)

2010-08-06 @ 21:55:18
URL: http://svantes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida