Trevlig söndag på er alla, o godnatt ♥

Jag märker att jag är väldigt seg med mina inlägg, det förra inlägget tog tre dagar att ladda upp, just pga att vi har så segt Internet än så länge, vi flyttade som sagt för två månader sedan, och idag så grävde min pappa ner någon kabel under våran tomt så snaaart har vi snabbt Internet igen, jippiii!! :D

Det är lite illa att jag fortfarande är vaken utan att ha sovit, men det är faktiskt så att jag låg i sängen idag enda tills klockan slog 18.00 och pappa kommer hem med pizza till mig! Hihi ^^
Jag lyckas alltid att vända dygnet extremt på helgen, men men!
Tänkte säga godnatt nu till er mina kära läsare, ha en trevlig söndag ♥



En tröttis bild på mig någon dag när jag kom hem från skolan nu i veckan :3



Kommentarer
Postat av: Karamelli

Vackra unge!! Moster älskar diiiiig! =D

Å duuu.. SooOOoV! :P <3

2012-04-22 @ 09:52:51
URL: http://cutie-e.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida