21/4-2012

Gårdagen blev riktigt mysig faktiskt!
Gick upp runt 18.00 för att äta pizza med min pappa, haha x)
Sen gick jag upp och dunkade lite musik.. Tobbe var här igår och kopplade in hans baslåda i en stero pappa hämtat från stugan, så de låter grymt bra nu asså ^^
Iaf så städade jag rummet och plockade ihop lite till min garderob, o så gick jag ut för att träffa Jocke och Tobbe :)
Kvällen spenderades för de mesta med dom då, såklart kunde inte Tobbe hålla fingrarna borta från sin bas så nu dunkar de ännu mer från den, då han fixat den bättre!

Resten av kvälllen/natten spenderades på Skype med Majkush ♥ Mysigt värree!
Posh på er ;*






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida