-Tjugo frågor om mig själv-

1. Hur gammal är du om fem år?
23.. känner mig liten xD

2. Vem var den sista du träffade?
Pojkvännen, Timmy<3


3. Hur lång är du?
163cm


4. Vilken var den senaste film du sett?
Hur många lingon finns det i världen som gick på TV igårkväll.


5. Vem ringde du senast?
Jag ringde Joel, blev bestämt att vi åker till Kolmården om nån timme, haha.


6. Hur löd ditt senaste sms och till vem?
Till Timmy: Du får lycka till och hälsa! :D<3


7. Var är dagens planer?
Kolmården med Joel o så typ käk efter de!


8. Föredrar du att ringa eller skicka sms?
Det beror helt på. Vill man bara ha tidsfördriv eller tid med sin telefon så föredrar jag att sms:a men om jag vill något viktigt eller inte har tid att skriva så ringer jag gärna! ^^


9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda?
Gifta :)


10. När såg du senast din mamma?
Igårkväll när vi glutta film!


11. Vilken ögonfärg har du?
Har haft blåa men för tillfället har dom blivit gröna. Passar bra till min hårfärg, haha!


12. När vaknade du idag?
Ojj, har vaknat 27 gånger inatt och på morgonen så vettefan.


13. Har du någon gång hittat en katt?
Hmm.. ja, typ grannens xD


14. Vilken är din favoritplats?
På landet en mysig sommardag, hihi!


15. Vilken plats föredrar du minst?
Fullproppade städer när man ska göra något snabbt ärende på stan typ.


16. Var tror du att du befinner dig om tio år?
Jag hoppas att jag har ett bra jobb, vet dock inte vart jag kommer landa. Sen hoppas jag på att jag fortfarande har min fina pojkvän och min familj kvar<3


17. Vad skrämde dig som barn?
Mamma..<3


18. Vem fick dig att skratta senast?
Timmy :*


19. Är du för ung för att äga vinylskivor?
Jag äger inga själv, men har mammas och pappas på min övervåning.


20. Har du stationär eller bärbar dator?
Bärbar.. MacBook Pro ifrån skolan

 
 



Kommentarer
Postat av: amanda

sv: ja det är bra, själv då? :D

2014-01-13 @ 17:34:09
URL: http://liindstrand.blogg.se
Postat av: MartinaOlsson

sv; åh stackare, krya på dig!
med mig är det bara bra :)

2014-01-13 @ 17:48:25
URL: http://martinaolsson.myshowroom.se
Postat av: ♫♪ sandra - en musikblogg

kul att läsa :)

2014-01-13 @ 18:07:05
URL: http://www.sandramusic.spotlife.se
Postat av: vanja

sv: taack :D det har jag gjort

2014-01-13 @ 19:14:36
URL: http://vvanja.blogg.se
Postat av: En plats i solen

Kul läsning :)

2014-01-13 @ 19:21:19
URL: http://enplatsisolen.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida