Söndag

Denna söndag som passerat var riktigt mysig och spenderades med bästa Jonna, Joel och Johan! Den började med en picknick på vallarna då Jonnas lillebror och pappa också kom förbi och var busiga och sociala. Senare hämtade Joel och Johan oss o så tog vi deras motorcyklar och åkte till Åby. Vi åkte till ett fik där och köpte mackor som var gigantiska.. det var liksom ett halft köttbullepaket på varje macka så man blev ordentligt mätt även fast man delade på en xdPå vägen hem sen så åkte vi fort för att hinna till stan i tid vilket var lite läskigt när en älg helt plötsligt sprang ut på vägen. Som tur är så hände ingenting men de blev ju ett ryck i armen när vi fick bromsa in så hårt :oSom ni kanske märker så orkar jag inte tänka på vad jag skriver, utan jag skriver bara för ni fattar nog ändå ^^Dagen slutade iaf flummigt på biografen! Vi såg The heat som var riktigt bra :DTack för att ni gjorde en tråkig söndag till en perfekt dag!! Jag glömde mobilen hemma under resan så de kanske kommer upp senare på bloggen men här är iaf två ifrån vår minipicknick :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida