Nytt sätt att måla naglarna på

Här är mitt failade resultat på nagelmålningen!

Hur har jag gjort dom?
Man tar en skål med vatten och droppar i några droppar utav färgerna man vill ha av nagellacket.
Ta en tandpetare eller liknande smalt föremål och dra mönster i färgerna.
Doppa sedan nageln i färgen, blås försiktigt på vattnet och rulla sedan en tops i färgen för att samla ihop resterna.
Dra sedan försiktigt upp nageln ut vattnet och vips så har du mönstret på nageln!

Notera att du måste vara väldigt snabb och förstiktig annars går det åt helvete xD



Jag blev nöjd med två utav naglarna men det är samtidigt andra gången jag gör detta.. Det krävs tålamod, smidighet och vana för detta, men när man väl kan det så blir det riktigt snyggt!
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida