Kina!

Joo.. jag har ju varit i Shanghai med bästaste Jonna och hälsat på en kompis! Tiden i Shanghai var grym och vi hade det sååå jävla roligt. Den roligaste tiden i Kina måste ändå vart när vi gick vilse 78 gånger och på klubbarna! :D Mysigaste dagen var ändå när alla tre åkte på helkroppsmassage och kopplade av, gick in i en djuraffär o kollade på hundar och katter och när vi senare på kvällen åkte högst upp i "kapsylöppnaren". Det är helt sjukt va högt det är.. Dessutom är det glasgolv o__o haha!Bilden ovan är på kapsylöppnaren.. dock är den så hög att inte toppen är med på bilden x) När vi sett utsikten av Shanghai åkte vi ner några 100 våningar och käkade på Blue frog.. Fick förrätten efter huvudrätten, jag började gråta pga vykort och allt var bara sjukt flummigt, haha :D Jag tänker inte lägga ut massa bilder på det här eller skriva mer om resan för de orkar jag inte på mobilen xd men allt som allt så hade vi en grym tid i Kina!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida