Arbete på hög nivå!

Igår var en hetsig dag med skola, dans, arbete och bus med två underbara kusiner! Vi var ute vid stugan och tog ner tegelpannor från taket som jag lastade och så körde farfar iväg dom.. Jag kan säga att det satte sig i ben, rumpa och rygg för jag har världens jävla träningsverk konstigt nog, det kändes ju inte när man höll på ._.Hur som helst så bjöd farmor på fika och mat imellanåt och jag sprang runt och busade med kusinerna Axel och Theo ^^ Det är inte ofta jag träffar dom men när jag väl gör det äre farligt va dom ska va med och springa på mig haha! :D Bild från när dom äntligen får åka skylift med min farbror!Och till sist en väääldigt trött kusse efter en lång dag ^^



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida