13/10-13

Blev en myskväll igår hoa Robin och Madde. Matlagning - Ris med kycklingcurry gryta - och god efterrätt - glass i mängder med fruktcoctail och persikohalvor. Såå mumsigt och såå mysigt! Till det blev det Toy Story och Monsters Inc!





Idag startade jag dagen vid 9 och åkte ut som sällskap till långtutiingenstans och ställde in en Corvette, sen blev det städning och klädrensning hos Timmy. Jag fick också lite kläder så de är ju bra ^^ Det var sjukt så mycket skitkläder och grejer han hade.. jevla samlare!!





Nu är vi hos Robin igen så vi får se vad som händer här näst!! Puss&kram<3



Kommentarer
Postat av: Frida98

Hej!:) jag tycker din blogg är jättebra! Vad kul att du har skaffat pojkvän!:)

2013-10-14 @ 08:49:16
Postat av: Katarina

Hej vad fin blogg du har :) Kolla gärna in på min blogg. Skriv också en liten kommentar om du vill :) Kram!

2013-10-14 @ 14:18:34
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: Katarina

Fin blogg kicka gärna in på min blogg. Kram!

2013-10-14 @ 19:08:45
URL: http://shettisdrottning.blogg.se
Postat av: Emelie

Är Timmy din pojkvän? Vad roligt isåfall!

Svar: Vem är du? ^^Nej han är inte min pojkvän, haha!
Josefine ;*

2013-10-16 @ 20:28:28
Postat av: Tomten

Rabarber! hihi snygg kille de där ;)

2013-10-23 @ 19:06:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida