20/12-13

Ikväll blir det utgång till O´learys för mat och dryck med Timmys jobb! Haha, blir spännande att gå ut med typ 50 pers som man inte känner! Tjoho.. :D

Jag har tyvärr inga bilder att bjuda på och därför blir det en väldans seg uppdatering här på bloggen men det ska bli bättre.. Förstår mig inte på Mac Book fortfarande men ja!

Idag har varit en lugn dag. Jag gick upp, käka frukost, hjälpte en gammal vän med bloggerfy o pilla lite smått på datorn och mobilen. Sen gick jag till stan och shoppade några fler julklappar, det var helt smockat på stan.. Det är fan sjukt hur folk kan orka stå i så långa köer för att köpa en kaffe osv.. aldrig sett så många i Nyköping på samma gång tror jag, haha!! Efter turen på stan gick jag iaf tillbaka hem till Timmy och slog in paket och småplockade lite i hans lägenhet. Nu ska jag duscha, äta, diska osv o sen blire som sagt utgång runt 18 ikväll. Har gooood tid på mig att bli klar, haha. Puss <3



Kommentarer
Postat av: Anonym

Sv: (förlåt för sjukt sent svar men har haft lite annat i tankarna än bloggen nu senaste månaden!)
Toppen! Allt bra med dig? Kram

2013-12-22 @ 11:31:35
URL: http://sampa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida