Wii + skräck kväll!!!

Jag, Daniel och bästaste Matilla hade skräckfilm kväll hemma hos Daniel i Fredags!
Jag började kvällen med att följa med Matilla och hennes syster o mormor till Choy's Garden för att käka kinamat, sedan gick vi till filmkedjan, köpte med oss godis och gick vidare hem till Daniel.

Väl framme så satte vi igång med att köra Wii på en gång, vi nördade Naruto i några timmar innan vi satte igång den första skräckisen.. Jag kan säga att jag inte blivit rädd för skräckfilmer sedan den första jag såg då jag var 10-11 år... Och nu... Har inte blivit så sjukt rädd på länge!

Det riktigt vidriga är att jag är väldigt lättskrämd efter denna film.. Allt som rör sig skrämmer mig nästan x))
Man kan tänka sig de minsta möjliga som att jag hoppade till idag när en lärare gick emot mig o bara gick förbi.. Det är sjukt!!



Såklart så har jag några bilder från dagarna då :))
Pjuss på er ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida