Hihi! Im The Man =3

Tjingeling!
Jag som alltid håller det jag lovar.. Tyvärr inga bilder nu heller, har inte haft tid med att försöka fixa det idag, sååå min pappa kommer få hjälpa mig med det typ... någon dag framöver! Vågar inte säga nu om hur lång tid eftersom att jag är sämst på att få saker gjort, men men ^^

NÅNGÅNG kommer de iaf... Samma med konsertbilderna jag lovat.. De är liksom ett halv år sedan vi var på den där konserten i Paris nu :3

Aa.. Jag ska iaf krypa ner i ett skönt bad nu och kolla en jävla massa på en serie som Matilla tjatar ut mig på att jag ska se.. Simma lugnt! >_____<




Kommentarer
Postat av: Sarah

Ja lovar me sätta in massa bilder som ja ba skjuter upp (A)

2012-09-21 @ 10:59:23
URL: http://CheerSarah.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida