Bellbox!

Vad är detta, tänker ni?
Joo, Bellbox är en väldigt enkel sida där man kan beställa hårvårdsprodukter så som vax, gelé, spray, puder, färger, olika verktyg som plattänger, hårborstar osv! På sidan hittar du också olika tips o trix om hur man gör för att få mer slitstarkt hår eller hur man gör den snyggaste hårfrisyren.

Personligen så tycker jag att Bellbox är en snabb och enkel sida som jag verkligen rekommenderar till er ^^
Inga kreditkort behövs för att betala och frakten är billig, dessutom, om man köper för över 500 kronor så blir frakten gratis. Hihi bra va?

Jag tycker deffinitivt att ni ska besöka sidan för att se alla produkter här!








Kommentarer
Postat av: Cookie Chan

Vilken bra blogg du har! Kolla gärna in min ^^

2012-09-25 @ 15:28:32
URL: http://cookiechan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida