Tar det lugnt

Hejj!
Tänkte berätta min dag lite snabbt. Var i skolan och hade historia på morgonen då vi kollade på film och för det mesta tog det lugnt, direkt efter det var jag på idrottsföreläsning som var värd att se, den handlade om hur vi ska förlänga vår livslängd och leva livet ^^
Den var slut 11.40 och de var då dem flesta slutade, dock hade jag ett prov att göra men det kändes som att det gick bra så jag är nöjd, fick sluta 13.45!

Efter skolan läste jag klart några juridik grejer som jag ska återberätta nån dag o sen åkte jag hem med bussen.
En riktigt skön dag faktiskt! ^^

Skriver snart igen, pjuss! :*



Kommentarer
Postat av: kaffehörnan

Vad gott de ser ut

2012-11-27 @ 23:30:08
URL: http://www.kaffehornan.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida