Paris ♥

Jag tänkte ge er lite exotiska bilder ifrån min och mina kompisars resa till Paris i April!
Ni har redan fått se vårat möte med Suju den första dagen då vi kom dit. Just nu hade jag tänkt att ladda upp bilder från våra dagar där och senare får ni bilder ifrån konserten!

Tyvärr så slutade min kamera fungera efter 3 dagar så ni kommer få se allas bilder nedan!

Enjoy ♥



Utanför hotellet första dagen då vi kom fram!




En dag innan konserten satt vi utanför grindar i 5 hela timmar för att se om vi kunde få skymten utav Suju innanför en halv öppen dörr!
Vi gick ifrån i kanske 1,5 timmar för att äta (Donken) och sedan kom vi tillbaka.
Det var dock lite mer action då vi kom tillbax, fler fans ssatt utanför och Suju hade börjar repetera dansen och sången, så vi fick faktiskt höra dem prata i mikrofonerna där inne och sjunga :3



Konsertdagen!
~~ ♥



Här står jag och Reham i en Kpop butik i Chinatown där det finns sjukt mycket Kpop grejer!
Jag köpte saker för över 1200:- vilket var lite sjukt och inte märks nu när man kommit hem, men men det var lätt värt det!
Jag tror att vi stannade här inne i ca 2 timmar iaf. Sen fanns det två till Kpop butiker bredvid som vi också var tvugna att köpa grejer ifrån såklart!




Här gick vi dagen efter konserten och spanade in alla häftiga kända byggnader som finns i Paris!
Vi såg i stortsätt allt utom några få kloster och slott. Dock är det en besvikelse
att vi inte kollade på Parishjulet.. :/



Här sitter vi och tjockar oss riktigt ordentligt efter att vi har checkat ut ifrån hotellet på Lördagsmorgonen. Denna kvällen/natten till söndagen var en riktig plåga! Vi var ju tvugna att dygna eftersom att vi inte hade fler nätter att sova på hotellet.
Ja, detta visste vi redan om, men vi trodde att vi kunde sova på flygplatsen som vi tyvärr inte kunde.. Så en hel natt som tre gående småflickor var inte det roligaste att uppleva, men vi hade en himla tur!



Dem här sista bilderna var övriga bilder!

Hoppas att ni njöt av mitt bildbomb inlägg nu ^^



Om ni har några frågor om våran tripp till Paris så äre bara att fråga på här. Tillexempel om hur det var att flyga dit tre tjejer utan förälder (Ingen utav oss var 18). Hur det var på hotellet vi bodde på. Hur vi tog oss fram igenom hela Paris. Hur mycket det kostade. Vart vi träffade Suju osv.
Ingen fråga är för dum för att ställa, blir bara glad om ni kommer med nåt :3

Ha en fortsatt trevlig dag så fortsätter jag med nya inlägg om mina höjdpunkter detta år imorgon! ♥


Trackback
Till bloggens startsida