Myser i soffan!

Jag har precis kollat olika sidor om jobb o så.. Ursäkta språket, men fan va svårt det är att hitta någonting på Internet där man får vara under 18 år och jobba, det är helt sjukt! :o
Ska fortsätta kolla om ett tag, men tog en liten paus just nu.

Jag sitter nämligen tillsammans med Skillet och Baileys o myyyser i soffan. Joel har precis varit här och levererat en monster till mig ifrån stan dessutom, och thaimat käka man förut, hihihihi! ^^



Förresten så har jag smygstartat skolan innan alla andra på Enskilda som jag går på. Jag började i Tisdags och skrev prov o skit, så jag hoppas att det gått brar för mig. Idag fick jag en ledig dag vilket var riktigt behövligt eftersom att jag har prov imorrn igen i Företagsekonomi. Typ spännande o se om jag klarar det >.<

Ha de bra så länge, pooooosh :*



Kommentarer
Postat av: ROBBishy

Jag fick två monster ;) Skillet och Baileys mys

2012-08-23 @ 13:11:29
Postat av: LIENE

sv: Nää, det är inte värt pengarna=)

2012-08-23 @ 15:53:08
URL: http://lienes.blogg.se
Postat av: LIENE

sv: Visst vore det najs med egen domän men det är nog mest att man själv bryr sig om vilken webbadress man har.

2012-08-23 @ 16:37:02
URL: http://lienes.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida