16 Jan - 11 April ♥

Och där tror jag att jag blev aktiv igen på bloggen!!
Jag har haft många som tjatat på mig om att jag inte uppdaterat på väääldigt länge, det senaste inlägget är lixom från den 16 JANUARI! O.O



Anledning till att det blivit ett uppehåll är främst att jag inte haft ett fungerande internet för att vi är mitt uppe i en flytt, och för det andra för att det tagit slut mellan mig och min pojkvän, gjorde en snabb header precis nu så att man inte ser mig och Glenn så fort man kommer in här. Sen är det som alltid massa små saker som också dykt upp som tex, skola med läxor och prov osv, å sen har jag åkt på en resa till Paris som jag kommer skriva om sen ^^
Förmodligen blir det också en liten bildbomb.. Några av bilderna har ni redan i headern men ja, det är inte ens en hundra del av alla bilder som finns ♥

Håll er uppdaterade framöver~
För nu är Josseish tillbaka!! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida