Typ godmorgon!

Jag har precis gjort mig iordning för idag!
Vaknade ifs runt tio men har bara gått runt o slappat tills nu. Hihi, riktigt skönt faktiskt o slippa allt med att fixa sig o va snygg o bla bla bla ;))

Kom iaf på att jag måste blogga om att ja klippte min älsklings hår för kanske fyra fem dagar sen, har inte riktigt haft tid att blogga om det, men nu såå ^^
Faktiskt första gången jag någonsin klipper o jag blev nöjd själv :D
Det var jävligt modigt av Glenn att låta mig klippa också, jag hade aldrig låtit mig själv klippa mig!!





Här är bilder under klippningen, man ser hur långt hans hår var innan!
Mitt jobb blev bra ;D



Kommentarer
Postat av: wilma

scream 4

2011-09-03 @ 18:32:12
URL: http://wilmawidaange.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida