Skolfoto idag då, gick väl sådär..

Hade ÖFA idag på morgonen, en tre timmar lång lektion..
Efter det hade vi lunch och sedan skolfoto!
Jag, Erica, Hanna och Rebecca fixade oss som fan och posa framför speglarna för att va förberedda ;)
Sen när väl fotot är så tar hon bilderna ' så snabbt och så va det klart, jag han inte göra min pose eller nåt :(
Iaf så stod jag på tå när hon skulle välja ut oss då, vägrar att sitta! Jag fick iaf som jag ville förutom en big thing för mig. O de va att jag stod åt fel håll.. Fick visa min dåliga sida.. Blir skit bra ändå, fick se bilden o ja ser ungefär ut som en struts :)

Jag stannade kvar efteråt och tog en porträtt bild också, missade förra gången när alla andra tog för ja va sjuk, men nu blev det också gjort!
Goodie goodie ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida