Har ni någonsin varit i Göteborg?..

..För er som inte har det så kan jag informera er om att det är en riktigt go' stad!

I Göteborg finns bland annat:
Liseberg - Nöjesparken som jag tror alla har hört talas om, det är ett måste om ni besöker Göteborg
Avenyn och Kungsgatan - Två shoppinggator som är värda att checka in
Feskekörkan - För er som älskar skaldjur så är 'fiskekyrkan' ett ställe för er
Ullevi och Skandinavium - Två stora arenor inte långt ifrån varandra i staden
Paddanbåtarna - Flera lagom stora båtar som bär med sig ett antal människor på en tur genom kanalerna, den sägs vara riktigt värd att ta om man vill ha en lugn dag i Göteborg.

Runt juletider har dom jätte julskyltningar runt om på stan, och de är julbelysning och dekorationer vart du än vänder dig. Låter som att även vinter kan bli mysigt i Göteborg? ;)

Så det kanske är dags att spänna ögonen för vintertiderna i staden. Allt detta som jag nämnt har även öppet så här års och såklart så är det ju ännu mysigare nu :)


Klicka här för att hitta hotell i centrum och för mer information om staden! ♥



Bild på den berömda Paddan!
Bilden är tagen ifrån strömma.se



Kommentarer
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

köpte den på loopia.se :) kram

2011-12-06 @ 22:05:37
URL: http://eemma.se
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

nej de behöver du verkligen inte! men det var RIKTIGT krånligt för mig att få till det, satt i flera timmar innan jag fick till det så är inte bra på att förklara :/ men kolla på blogg.se s framsida på "hjälp" så ska de stå där har jag för mig :) kram

2011-12-06 @ 22:16:13
URL: http://eemma.se
Postat av: EMMAS!- julkalender i bloggen

sv: hoppas du får till det :D

2011-12-06 @ 22:51:01
URL: http://eemma.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida