En riktig höjdpunkt!

Har inte hänt ett skit idag kan jag ju börja med att säga..

Dagen började med att älsklingen kommer hem med sallad från Mamma Mia till mig och vi sätter oss och kollar på Elsas värld på tv3play ;p Rätt så mysigt? Jaa, men det är bara de att Glenn var tvungen att skynda sig en aning för att hinna till jobbet så han drar efter en halv timme..

Då var klockan tjugo i två och jag sitter rastlös o.o
Går in på datorn och skriver ett inlägg, snackar med min käraste Matilda på skype, hon skickar lite bilder och så vips kom det förra inlägget till.

Sen är det ju så att jag är så jävla lat så jag lägger mig i sängen och kollar på ett avsnitt copycat singers som jag har missat. Tror ni inte att jag somnar då? Och sover i någon timme, vaknar lite över sju och hoppar högt upp ur sängen, pappa skriker "MAAAAAT". Sätter mig i köket och gissa vad som börjar klockan åtta? Jo ett nytt avsnitt av copycat singers o.o

Efter det så gick jag en liten promenad tsm med Tobbiiee, drog hem efter några sekunder och nu sitter jag här igen.. Uttråkad som fan och väntar på att Glenn ska komma hem!
Hmm, jaa, så har min dag sett ut.

Ingenting som lockar någon?

puss ;*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida