Är det ett flygplan?.. Nej, det är ju Josseish!!!!

She's Back!!!!
Heeeej alla mina små Josseish älskare. Nu är jag äntligen tillbaka, efter 34 lååånga dagar!
Hoppas att ni saknat mig ordentligt för nu jävlar ska ni få uppdateringar på denna sida ;)

Jag kan iaf börja med att säga att jag inte kommer skriva lika mycket om mitt vardagliga liv pga vissa omständigheter men såklart så får ni ta del av det också!

Tyvärr så har det inte hänt jättemycket under de här 34 lååånga dagarna som ni fått vänta, det har för det mesta varit en himla mycket pluggande för min del men också lite födelsedagsfirande och en massa drama! :o

Kan inte vänta tills jag får dela mina tankar och känslor för er igen och framför allt att få blogga om de ni önskar!
Så ha de så roligt här nu. Och jag lovar er, det kommer vara värt att checka in flera gånger om dan, haha!
Pjuss på er ;*


Vi startar med denna bilden, eller vad säger ni?



Dom här blommorna fick jag nämligen utav min kära pojkvän som ett förlåt ♥
Så gullig man kan va!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida