Värmeeee

Yesss! Nu ni är jag nog klar med mitt resande in the husvagn för i år!
Har varit i Söderköping nu två nätter och bara tagit det lugnt.. Vi har varit uppe på Ramundberget o i stan o på Smultronstället och lite runt överallt. Det är inte speciellt stort så man går där på tjugo minuter typ!

Det har varit sjukt varmt så trodde jag skulle dö i värmen. Blev inte bättre när man gick in i husvagnen.. Bara där inne va de lixom 30 grader varmt! Har klarat mig men fyfaaan för den äckliga värmen vi har i Sverige. Utomlands kan det lixom va 35 grader och det är inte jobbigt alls medans man är i Sverige med 28 grader och man håller på att dö! Jävla Nordvärme ;o

Men jaja, ska inte babbla om det nu. Bilder från the days kommer senare ;*
Puss på er!! ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida