påskhelgen + lovet slut ;/

I Fredags va de typ full fart!

Sov hemma hos Glennis
På morgonen stack vi till min farmor
Käka mat, efterätt, och fika efter de
Åkte hem till mig runt 4
Fixa mig o vi åkte vidare till Glenn för att fira med hans familj
Cia, Ramal, Alicia, Jimmy, Sandra, Robin, Sulo, Morgan, Tess, Jag och Glenn
Grilla på altanen, efterätt
MÄTT
Runt 8 fick vi skjuts till stan
Kolla på Hur många lingon finns det i världen på bio
Fick skjuts tillbaka till Folket
Då vare lite dricka med de som va vakna
Sedan vare bara att sova!


Så såg fredagen ut. Lite stress och mycke mätt men de gick!
Resten av lovet och helgen har man tagit de lugnt på.
Rätt skönt med lov, needed it! :) <3
Too bad that it's over...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida