Miss You ♥

Bara så Du vet så saknar jag Dig som fan..
Den tiden med Dig var underbar och jag ångrar att jag gjorde så som jag gjort!
Jag vet att det är oförlåtligt men vill bara att Du ska veta.
Jag tänker på Dig fortfarande och har gjort enda sen den dagen allt förstördes.
Jag hoppas att Du har ett bättre liv utan mig..
Även om Du inte var den bästa för mig så var Du mitt allt!
Du fick mig till att göra saker som jag inte borde göra, men ändå älskade jag Dig.
Kärleken mellan oss var stark..
Så jag hoppas att du inser hur mycket Du verkligen betydde, och fortfarande betyder för mig... </3




Din låt..



Kommentarer
Postat av: Hanna

fin text! :)

2010-09-24 @ 18:57:48
URL: http://hannamurtur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida