Latte ♥

Kort dag idag! halv 9 - halv 2 :)
Efter skolan gick jag ner på stan o träffa Fisken tills ja skulle möta Matilda o Lucy som sluta en timme efter mig (a'
På stan hände en liten olycka.. Typ två cyklister cykla in i varandra o tanten slog i bakhuvet så ambulansen fick hämta henne o skit.. Lite läskigt att se allt, vi va bara tio meter från dom när dom krocka lix.
Iaf så va vi fikasugna :$ hihi.. så vi gick till Caffe Latte och typ köpte latte o winerbröd. Mumsigt värre<3
Nu ska jag dock inte köpa fika elr mat på stan på ett tag. Jag är i behov av pengar x)



Jag har haft med kameran dom senaste dagarna i skolan.. Har 300 nya bilder på mina classmates, och bara hundra av dom bilderna är på Lucy och Matilda idag från Caffe Latte...







Kommentarer
Postat av: Sara

oj vad det där såg gott ut! :) hur är det annars då? :)

2010-09-29 @ 18:09:43
URL: http://alexandrasara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida