Dagen

Dagen blev inte som tänkt.. Men när blev den det sist lixom??
Ganska skön dag i skolan idag igen. Vi va två till i klassen idag.. 15 stycken! Rekord för veckan!

Konditionstest på idrotten, och det SPÖREGNA verkligen! Jag hade bara shorts och T-shirt så jag va inte med och sprang.. Tyvärr får jag springa på torsdag istället. ^^
Efter idrotten skulle jag dragit ner på stan och köpt ett par converse egentligen men det spöregna och de va kallt så jag matilda och elsa gick hem till matilda direkt.

Elsa typ krampa och hade jätteont ett tag. De va lite scary faktiskt! Men nu sist jag snacka med henne verkade de va bättre, så de är ju as bra ;D
Hemma hos Matilda gjorde vi hemkunskapsläxan. Vi skulle laga en måltid till familjen. De blev jag matilda elsa och matildas syrra som åt. Haha, nu sitter säkert Frida och skriver vad hon tyckte om maten! De blev kyckling och pommes. Faktiskt gott! Hoppas frida också tycker de, annars blir de typ IG ;s

Volleybollen har slutat för i vår, så den här tisdagen var vi bara hemma hos matilda och behövde inte gå på nån träning.. Tänkte hyra 'Another Gay Movie' två, men ingen av oss hade pengar så de blev fail där med. Haha x)

Jag åkte hem med bussen vid halv sju, hamna framför Tv:n och watcha NCIS och Bones. Dom visades samtidigt så ja flippa lite. Lite sjukt att huvudpersonen i en serie dör, vafan!?

Iaf så ska ja ta en macka nu elr något. Börjar bli jävligt hungrig! Ensam hemma.. Haha okej, ska sluta med mitt babbel men jag fick ett skrivryck! :D

See ya later alligator!!



Kommentarer
Postat av: >> BARAMAJAAS <<

kul:)

2010-05-25 @ 21:38:38
URL: http://baramajaas.blogg.se/
Postat av: D A N I E L A

- nt mkt,sj?:)

2010-05-26 @ 09:15:09
URL: http://danielas.se
Postat av: Madde

Hur har din dag varit? kram

2010-05-26 @ 19:38:50
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Johanna

Svar: Haha trodde också att det skulle vara sjukt tråkigt, men det är faktiskt riktigt kul att praoa på skola :)

2010-05-26 @ 21:53:16
URL: http://joojo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida