Tokio Hotel imorn!!!

Shit, skit stressad nu. Kom precis hem ifrån stan.. Har varit på premiären av Alice i underlandet tsm med Matilda, Robbie och Sanna! Den va skit bra! <3
Nu håller jag på att packa.. Det är ju Tokio Hotel konsert i Globen imorn och det kommer bli en stressig dag.

Direkt efter skolan springer jag och Matilda hem till henne, fixar oss i ordning och äter (om vi kan). När vi är klara åker vi till Sthlm snabbt som fan och springer in till Globen. Kollar runt lite, träffar Sofie, går till våra platser och vips Tokio Hotel står mitt framför oss! O_O <3 Efter konserten kommer vi åka hem på en gång och jag sover hos Matilda. Kommer hem runt 12-1 så de blir sova och sen skola nästa dag!!

Jag kommer blogga om konserten när jag får tid till det, troligen i helgen!
Ska fortsätta stressa på nu. Puss på er! ;*

Inte bästa bilden på TH men den duger (a'



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni får en superduperrolig kväll gummsan!!! Kramisar från morsan o farsan!!!!

2010-03-03 @ 22:37:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida