Sitter pa hotellet i Madeira

Hejhopp!
Nu har jag lanat en dator for en timme som vi alla ska dela pa tre! Finns inte dom tre sista bokstaverna sa ni far gissa lite va jag skriver. ;)
Det blir ett lite snabbt och trakigt inlagg eftersom jag inte har mkt tid elr inga bilder, men de far duga for er tycker jag! ;p

Jag kom precis ifran en bufé middag. Massa gott, och massa gamlingar dar mest. Men aa maten ar de viktiga! ;)
Det tog hela dan igar att flyga hit.. + att bibbis och farmors vaskor forsvann sa vi blev forsenade till bussen och fick skjuts av en gubbe hit till hotellet ist. 5 stjarnigt hotell, inte sa daligt ;D
De va 22º idag. Varmt och skont! :)

Nu vill dom andra ha datorn. Men hoppas jag kan blogga nan mer gang i veckan elr nasta vecka sa allt inte blir samlat pa en och samma i slutet nar jag kommer hem ^^
Kommentera garna hur ni har det i kalla sverige ;)
Poss och Kraam.



Kommentarer
Postat av: Mamma och pappa!!

JIPPI!!! Härligt att höra ifrån dig/er!!! Skönt med sol o hoppas du badar och har det bra på alla sätt och vis!!!! Vi tänker på dig massor och idag har det varit fint väder här hemma i Nypan! Jag (mamma) har varit till tandläkaren och dragit ut 3 st till tänder... huugha! Jävla skit! Men pappa var med och höll mig i handen tack och lov! <3 Älskar dig massor och hälsa farmor och Bibbi och ha det sååå gott!!! Alla hälsar här hemma massor till dig gumman!!!!!!

/Love Mum and dad!!! <3

2010-03-30 @ 22:41:49
Postat av: elsa

josse, i need to talk with you!! <3

2010-03-31 @ 07:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida