Måndag.

Chacha!
Igår vare skit kul på gitarren. Vi filma skit mkt och faila som fasen! Sen vare en kille där med typ två kompisar, han spela piano och sjöng.. Jag tror inte att han va seriös.. Om han va de så är jag och Elsa jävligt taskiga, för vi stod ba och skratta åt de! Iaf så gick de ganska bra på gitarren (y' Vi spela 'Boulevard of broken dreams' och 'Higher'


Efter så gick vi och sjöng å dansa mitt i stan typ och vi såg as mkt snyggisch killar!! (YYYY) ;)
Elsa satt och väntade med mej en stund på bt, sen kom bussen runt 8!
De där måste vi göra om. To bad att jag åker nästa måndag och att de är inställt typ två måndagar efter de! ;/




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida