Favorit..

Har tråkigt så jag snatta denna av Sofie.. ^^

Favo sångare:
Finns många bra!
Favo komiker: Johan Glans e kul och Björn Gustavsson såklart (y'
Favo saga: Wuut xD
Favo tv program: Kollar inte spec mke på tv men kanske Ghost Whiperer
Favo skor: Mina älsklingar ? ;o Graceland shoes ;)
Favo film: Avatar tror jag de blir
Favo skiva: Humanoid
Favo radio kanal: --
Favo tröja: Min tjocktröja med Bill i think.. Den e mysig den ;)
Favo byxor:
Jeansleggings
Favo mat: Sushi.. Elr börjar tröttna.. Typ pizza?
Favo dricka: Fanta Tropic
Favo blogg: Kenzas e kul å läsa
Favo land: Usa
Favo kompis: Wierd fråga.. Alla mina vänner är underbara
Favo kamera: Min kamera
Favo bild: Har ingen
Favo sport: Fotboll <3
Favo godis: Sega ;)
Favo flagga: -
Favo lag:
-
Favo parfym: Vera Wang
Favo schampoo: Men har man ett favo schampoo?
Favo djur: Hund
Favo färg: Lila, Svart röd typ
Favo dag: Torsdag :)
Favo chips: Sour cream
Favo band: Tokio Hotel
Favo gitarr: Min gitarr 8.8 Nej men jag vet inte, finns as många skit bra gitarrer :)



Kommentarer
Postat av: LoRiis <33

wiee, jag har ingen ide xD

2010-03-12 @ 22:34:46
URL: http://loriz.blogg.se/
Postat av: Ems

sv: Tack så mycket :) vad kul att du gör det,

tack desamma :)

hur mår du då?

2010-03-12 @ 23:15:44
URL: http://lifebyemma.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida