Hos Matilda

Chacha bloggen :D
Nu sitter jag hemma hos Matilda och hon ritar på mej.. De är typ villkoret.. Jag får inte sitta på hennes plats annars ;)

Kul dag idag! Va på stan med Sanna, Matilda och Felicia. Vi satt på Mecca i minst 2 timmar och snacka en "hemlig sak" ;) Bästa timmarna på läääänge, de va skit roligt... Och spännande. Hoppas de blir bra nu (:
Nu ritar Matilda på min andra arm, jag är lite stel. Vi gjorde Sushi själva hemma, de smakade inte precis som när man köper färdig men de funka xP
Senare på kvällen så åt vi sushi igen, men den här gången från sushibaren. Mums!! :D
Jag ska iaf sova här inatt, jag kommer blogga mer hemma om mitt internet funkar men de är så jävla segt så de går inte -.-'
Har iaf filmat skit mke så ni får stå ut med lite videor.

Puss och Kyss xD <3

 



Kommentarer
Postat av: WC

Hur ofta äter du sushi egentligen? Sushi-fanatiker!

Fast jag ska inte säga något, jag äter ju på McDonalds nästan varenda dag...

2010-02-06 @ 16:51:10
URL: http://williamclemente.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Till bloggens startsida